دکتر بهاره اربابی » جراحی زیبایی زنان » هزینه جراحی لابیاپلاستی در اصفهان
۶ دقیقه
لابیاپلاستی

هزینه جراحی لابیاپلاستی در اصفهان

آنچه می خوانید...

هزینه جراحی لابیاپلاستی در اصفهان یکی از فاکتورهای مهم و تاثیرگذار در تصمیم زنان برای انجام یا عدم انجام جراحی لابیاپلاستی است.اما عوامل مختلفی بر میزان هزینه تاثیر مستقیم دارند. برخی هزینه جراحی لابیاپلاستی را معیار انتخاب پزشک خود قرار می دهند. اما فریب هزینه‌های بالا و پایین را نخورید با مطالعه این مقاله با تمامی  فاکتورهای موثر بر این جراحی آشنا می شوید.

هزینه-لابیاپلاستی در اصفهان

بیشتر بخوانید: لابیاپلاستی با لیزر در اصفهان

عوامل موثر بر هزینه جراحی لابیاپلاستی

عواملی که سبب افزایش یا کاهش هزینه جراحی لابیاپلاستی می شود را به تفسیر می‌خوانیم:

شکل و فرم لابیاها

شکل و فرم لابیای هر فرد می تواند متفاوت باشد. ضخامت پوست لابیاها، بزرگ یا کوچک بودن لابیاهای مینور و ماژور بر میزان هزینه جراحی لابیاپلاستی تاثیر دارند. زیرا تعیین کننده روش جراحی، میزان برش و تکنیک برش در جراحی است.

میزان برش جراحی

تعیین میزان برش توسط جراح انجام می شود اگر لابیاها بزرگ و آویزان باشند ممکن است به برش و زمان بیشتری برای جراحی نیاز داشته باشد در نتیجه هزینه جراحی لابیاپلاستی با طولانی شدن کار پزشک تغییر می کند.همچنین این برش‌ها با تکنیک‌های متفاوتی ایجاد می‌شوند.برش V شکل، برش صاف و برش Z شکل برای این مدل جراحی انجام شود هرچه برش ها پیچیده تر باشد هزینه نهایی  نیز افزایش پیدا می کند.

بیشتر بخوانید: لابیاپلاستی در اصفهان

ابزار مورد استفاده شده در عمل

طی جراحی از وسایل و ابزاری خاصی استفاده می شود که هر چه از کیفیت بالاتر و جدیدتر باشد هزینه عمل را افزایش می دهد. مواد استفاده شده در اتاق عمل نظیر: پک های یکبار مصرف جراحی( کاور و …) و مواد بیهوشی و بیحسی(میزان و برند مورد استفاده) هستند که نوع و میزان استفاده از هرکدام از هر فرد با فرد دیگر متفاوت است. برخی زنان به بی حسی مقاوم هستند و ممکن است چندین دُز مواد بی حسی دریافت کنند.

تکنیک جراحی

زمانی که اندازه لابیاهای فرد بسیار بزرگ باشد، انجام جراحی برای کوچک کردن لابیاها پیشنهاد می‌شود. اما زمانی که اندازه لابیاهای مینور خیلی بزرگ نباشند، ممکن است با لیزر، لابیاپلاستی انجام شود و به طبع هزینه انجام با روش جراحی یا روش لیزر هزینه را تغییر می دهد.

نوع نخ بخیه لابیاپلاستی

برند و نوع نخ بخیه بر هزینه جراحی لابیاپلاستی موثر است این نخ های بخیه باید از بهترین جنس و کیفیت باشند تا بهبودی زخم سریعتر و جای اسکار کمتری باقی بماند در نتیجه این نخ‌ها قیمت بالاتری دارند.

محل انجام جراحی

اصولا این جراحی در مطب و کلینیک انجام می شود و بسته به انجام عمل در هر کدام از این مکان‌ها و موقعیت جغرافیایی مکان هزینه آن متفاوت خواهد بود همچین مدرن و مجهز بودن کلینیک می‌تواند هزینه را افزایش دهد.

دستمزد جراح

اگر جراحی لابیاپلاستی توسط پزشک ماهر و حرفه‌ای انجام شود دستمزد بیشتری دریافت خواهد کرد که با توجه به حساسیت این جراحی نباید هزینه را ملاک انتخاب پزشک قرار داد زیرا اگر جراحی توسط یک پزشک بی تجربه انجام شود ممکن است عوارضی همچون: کوچک کردن بیش از حد لابیاها، عدم تقارن لابیاها، کاهش میل جنسی و بروز عفونت را در پی داشته باشد در نتیجه فرد مجبور به تقبل هزینه جراحی ترمیمی لابیاپلاستی می‌شود.

انجام همزمان جراحی لابیاپلاستی با جراحی دیگر

برخی افراد لازم است اعمال جراحی دیگری مانند تزریق چربی به واژن، پرینورافی و واژینوپلاستی را همزمان با عمل لابیاپلاستی انجام دهند بنابراین هزینه آنان تغییر پیدا می‌کند. یکی از محبوب ترین انواع جراحی‌های همزمان انجام لابیاپلاستی با تزریق چربی است. 

هزینه ویزیت‌های پیش و پس از جراحی

قبل از لابیاپلاستی لازم است برای تشخیص و انتخاب روش جراحی معاینه انجام شود. همچنین یک هفته بعد از جراحی، جهت بررسی نتیجه عمل نیز باید معاینه انجام شود.

بیشتر بخوانید: بهترین دکتر لابیاپلاستی

 هزینه جراحی لابیاپلاستی با بیمه

جراحی لابیاپلاستی مانند بسیاری از جراحی‌های زیبایی شامل پوشش بیمه نمی شوند زیرا این جراحی غیر ضروری شناخته شده و فرد جهت بهبود ظاهر تناسلی خود این جراحی را انجام می دهد بنابراین باید شخصا تمامی هزینه ها را پرداخت کند.

سوالات متداول

نتیجه گیری

بسیاری زنان از ظاهر اندام تناسلی خود راضی نیستند و با انجام جراحی لابیاپلاستی می‌توانند این مشکل را برطرف کنند اما هزینه انجام این جراحی بر تصمیم انجام یا عدم انجام این عمل تاثیر دارد در این مقاله سعی کردیم شما را با تمام جوانب آن آشنا کنید تا با آگاهی کامل تصمیم گیری کنید.

دکتر بهاره اربابی

دکتر بهاره اربابی

دکتر بهاره اربابی، جراح و متخصص زنان و زایمان فارغ التحصیل رشته تخصصی زنان در سال 1391 از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان می باشند. از سال ۱۳۹۴ عضو هیات علمی درمانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از سال ۱۳۹۱ در استان اصفهان مشغول به فعالیت در مطب شخصی و بیمارستان‌های مختلف رتبه برتر بورد تخصصی کشوری در سال ۱۳۹۱ و‌ به عنایت به این موضوع عضو هیات علمی درمانی بیمارستان آموزشی شهید بهشتی می باشند. دارای مدارک وگواهی نامه های گوناگون شرکت در سمینارها و کارگاههای زیبایی و زنان و مامایی کشوری هستند. جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی فارغ التحصیل رشته تخصصی زنان در سال 1391 از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان عشق به حیات ‌و تولد به عنوان زیباترین اتفاق در زندگی هر زوج جوان انگیزه من برای انتخاب این رشته جذاب و البته سخت و پر استرس از سال ۱۳۹۴ عضو هیات علمی درمانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از سال ۱۳۹۱ در استان اصفهان مشغول به فعالیت در مطب شخصی و بیمارستان‌های مختلف هستم. – رتبه برتر بورد تخصصی کشوری در سال ۱۳۹۱ و‌ به عنایت به این موضوع عضو هیات علمی درمانی بیمارستان آموزشی شهید بهشتی – دارای مدارک وگواهی نامه های گوناگون شرکت در سمینارها و کارگاههای زیبایی و زنان و مامایی کشوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *